Ryeløpet

Postet av Ann-Mari Ringsell Berg den 11. Mai 2017

Ryeløpet er et mosjonsløp i naturskjønne omgivelser på Bygdøy. Start og mål ved Paradisbukta, ca. 600 meter fra parkeringsplassen på Huk. Det er det største 5-km løpet i Oslo. Løpet arrangeres av Sportsklubben Rye.

Løypetrase

Løpet går på turveiene i og rundt Kongeskogen. Distansen er fem kilometer for alle klasser. Løpet går i en rundløype på 2,5 km som løpes 2 ganger. Det er i år 16. gang løpet arrangeres.

Påmelding har åpnet!

Startkontingent

Våre startkontingenter er nesten uendret fra i fjor. Vi har beholdt startkontingenten for ungdom på kr 50,-.

Medlemmer i Sk Rye og Kondis får kr 50 i rabatt på startkontingenten.

• Online påmelding frem til 22. mai:
    • Barn kr 50
    • Ungdom kr 50,-
    • Voksen kr 250,- (+ engangslisens)
  • Etteranmelding:
    • Barn kr 50
    • Ungdom kr 50,-
    • Voksen kr 300,-
Starttidspunkt

Tirsdag 23. mai kl. 18:15 (Ryetassen)

Tirsdag 23. mai kl. 19:00 (Ryeløpet 5 km)

Lisens

Startkontingenten inkluderer engangslisens til Norges Friidrettsforbund. Deltakere som har helårslisens slipper engangslisensen og får dermed billigere startkontingent. Dette blir justert ved påmelding. Arrangør er pliktig å gjennomføre lisenssjekk.

Les mer om lisens her.